Zarządzanie zamówieniami oraz ich edytowanie

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 ocena, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Sklepy internetowe, od kilku lat są prawdziwą konkurencją dla punktów sprzedaży stacjonarnej. Zakupy robi się tutaj łatwiej, szybciej i wygodniej,  już za pomocą kilku kliknięć myszki możesz zostać posiadaczem wymarzonej rzeczy.

Jedynym mankamentem dla wielu osób, okazuje się brak opcji edytowania swoich zamówień. Zdarza się, że chcemy zrezygnować z zakupionej rzeczy lub dodać do zamówienia kolejną.  Klienci rzadko mają taką możliwość, ale osoba zarządzająca sklepem Magento 2.x , może z poziomu panelu administratora wprowadzać potrzebne zmiany.

Edycja Zamówienia

Zamówienie złożone przez klienta możesz edytować w zakładce Obroty , po kliknięciu zakładki transakcje. Na stronie pokażą się wszystkie zamówienia złożone przez klientów, które możesz posortować w taki sposób, aby najłatwiej było znaleźć to właściwe. Każda transakcja oznaczona jest indywidualnym numerem ID, po którym do niej dotrzesz. W tym miejscu możesz:

  • Anulować zamówienie,
  • Oznaczyć zamówienie jako opłacone,
  • Wstrzymać wysyłkę zamówienia na określony czas,
  • Odblokować wstrzymane zamówienie,
  • Zmienić metodę płatności za zamówione towary,

Zmiany do zamówień możesz wprowadzać także grupowo, do większej ilości zamówień. Wystarczy zaznaczyć interesujące Cię transakcje, a następnie wprowadzić zmiany.

Opcje dostawy

W zakładce Obroty, możesz ustalić opcję dostawy dla wybranego zamówienia, lub zmienić ilość wysyłanych sztuk. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, na prośbę klienta, możesz bez problemu dodać kilka kolejnych sztuk, które zostaną dołożone do danej przesyłki. W tym miejscu możesz także wydrukować etykietę przewozową, z numerem do śledzenia przesyłki.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 ocena, średnia: 5,00 z 5)
Loading...