Zdecydowanie zachęcam do zwrócenia szczególnej uwagi na poniższe wytyczne dotyczące jakości, które przedstawiają niektóre niedozwolone praktyki, które mogą prowadzić do całkowitego usunięcia sklepu Magento z indeksu Google lub w inny sposób dotknięte działaniem algorytmicznym lub ręcznym spamem. Jeśli sklep Magento został dotknięta działaniem spamu, może nie być już wyświetlany w wynikach Google.com ani w żadnej z witryn partnerskich Google.

Podstawowe zasady

Wytyczne dotyczące jakości obejmują najpowszechniejsze formy zachowań oszukańczych lub manipulacyjnych, ale Google może negatywnie reagować na inne wprowadzające w błąd praktyki, których nie ma tutaj.  Właściciele sklepów Magento, którzy poświęcają swoje siły na podtrzymywanie ducha podstawowych zasad, zapewnią znacznie lepsze wrażenia użytkowników, a następnie będą cieszyć się lepszym rankingiem niż ci, którzy spędzają czas na szukaniu luk, które mogą wykorzystać.

  • Twórz sklep Magento głównie dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek.
  • Nie oszukuj swoich klientów.
  • Unikaj sztuczek mających na celu poprawę rankingów w wyszukiwarkach. Dobrą zasadą jest to, czy czujesz się komfortowo, wyjaśniając, co zrobiłeś na stronie internetowej, która konkuruje z tobą lub z pracownikiem Google. Kolejnym przydatnym testem jest pytanie, „Czy to pomaga moim użytkownikom? Czy zrobiłbym to, gdyby wyszukiwarki nie istniały?”
  • Zastanów się, co sprawia, że ​​Twój sklep Magento jest wyjątkowy, wartościowy lub angażująca. Spraw, by Twój sklep Magento wyróżniał się na tle innych.

Szczegółowe wytyczne

Unikaj następujących technik:

  • Treść generowana automatycznie
  • Uczestniczenie w schematach połączeń
  • Tworzenie stron o małej lub zerowej zawartości oryginalnej treści
  • Maskowanie
  • Podstępne przekierowania
  • Ukryty tekst lub linki
  • Strony przejściowe
  • Powielania treści
  • Udział w programach partnerskich bez dodawania wystarczającej wartości
  • Ładowanie stron z nieistotnymi słowami kluczowymi
  • Tworzenie stron ze złośliwym zachowaniem, takich jak phishing lub instalowanie wirusów, koni trojańskich lub innego szkodliwego oprogramowania
  • Nadużywające znaczniki fragmentów bogatych
  • Wysyłanie zautomatyzowanych zapytań do Google

Postępuj zgodnie z takimi dobrymi praktykami:

  • Monitorowanie witryny pod kątem hakowania i usuwania zhakowanych treści, gdy tylko się pojawi
  • Zapobieganie i usuwanie spamu generowanego przez użytkowników w witrynie

Jeśli Twój sklep Magento narusza jedną lub więcej z tych wytycznych, Google może podjąć wobec niego działania ręczne. Po rozwiązaniu problemu
możesz przesłać swoją stronę do ponownego rozpatrzenia.