Zdecydowanie zachęcam do zwrócenia szczególnej uwagi na poniższe wytyczne dotyczące jakości, które przedstawiają niektóre niedozwolone praktyki, które mogą prowadzić do całkowitego usunięcia sklepu Magento z indeksu Google lub w inny sposób dotknięte działaniem algorytmicznym lub ręcznym spamem. Jeśli sklep Magento został dotknięta działaniem spamu, może nie być już wyświetlany w wynikach Google.com ani w żadnej z witryn partnerskich Google.
Podstawowe zasady
Wytyczne dotyczące jakości obejmują najpowszechniejsze formy zachowań oszukańczych lub manipulacyjnych, ale Google może negatywnie reagować na inne wprowadzające w błąd praktyki, których nie ma tutaj. Właściciele sklepów Magento, którzy poświęcają swoje siły na podtrzymywanie ducha podstawowych zasad, zapewnią znacznie lepsze wrażenia użytkowników, a następnie będą cieszyć się lepszym rankingiem niż ci, którzy spędzają czas na szukaniu luk, które mogą wykorzystać.
- Twórz sklep Magento głównie dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek.
- Nie oszukuj swoich klientów.
- Unikaj sztuczek mających na celu poprawę rankingów w wyszukiwarkach. Dobrą zasadą jest to, czy czujesz się komfortowo, wyjaśniając, co zrobiłeś na stronie internetowej, która konkuruje z tobą lub z pracownikiem Google. Kolejnym przydatnym testem jest pytanie, „Czy to pomaga moim użytkownikom? Czy zrobiłbym to, gdyby wyszukiwarki nie istniały?”
- Zastanów się, co sprawia, że Twój sklep Magento jest wyjątkowy, wartościowy lub angażująca. Spraw, by Twój sklep Magento wyróżniał się na tle innych.
Szczegółowe wytyczne
Unikaj następujących technik:
- Treść generowana automatycznie
- Uczestniczenie w schematach połączeń
- Tworzenie stron o małej lub zerowej zawartości oryginalnej treści
- Maskowanie
- Podstępne przekierowania
- Ukryty tekst lub linki
- Strony przejściowe
- Powielania treści
- Udział w programach partnerskich bez dodawania wystarczającej wartości
- Ładowanie stron z nieistotnymi słowami kluczowymi
- Tworzenie stron ze złośliwym zachowaniem, takich jak phishing lub instalowanie wirusów, koni trojańskich lub innego szkodliwego oprogramowania
- Nadużywające znaczniki fragmentów bogatych
- Wysyłanie zautomatyzowanych zapytań do Google
Postępuj zgodnie z takimi dobrymi praktykami:
- Monitorowanie witryny pod kątem hakowania i usuwania zhakowanych treści, gdy tylko się pojawi
- Zapobieganie i usuwanie spamu generowanego przez użytkowników w witrynie
Jeśli Twój sklep Magento narusza jedną lub więcej z tych wytycznych, Google może podjąć wobec niego działania ręczne. Po rozwiązaniu problemu
możesz przesłać swoją stronę do ponownego rozpatrzenia.