Każdego dnia klienci dokonują zakupów w Twoim sklepie.

„Cel jest osiągnięty” - myślisz.
„Za mało” - odpowiadamy.

Ludzie zawsze czują się świetnie, kupując coś. Dlatego moment tuż po zakupie to najlepszy czas na zbudowanie silnych relacji z klientami i sprawienie, by wrócili do Ciebie i kupili ponownie.

Oto plan, aby to osiągnąć!

Pokaż klientom że Ci zależy na nich.

Przede wszystkim powiedz „Dziękuję”. Ludzie naprawdę to doceniają.
Ale to nie wystarczy.

Pokaż klientom szczegóły zamówienia bezpośrednio po zakupie. To niezwykle wygodne - klient nie będzie musiał ich szukać w sklepie, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku.

Wygoda to prawdziwy szacunek i troska.

podsumowanie zamówienia

Motywuj klientów do ponownego zakupu

Przygotuj grunt pod następne zamówienie. Traktuj klientów z rabatem, aby podwoić ich radość. Aby sprzedawać i sprzedawać produkty, pokaż klientom, na co wydać rabat.

kody-rabatowe-na-stronie-podziekowania

Bądź w kontakcie z klientami

Po zakupie klienci opuszczają sklep. Kontakt wydaje się być stracony. Kto wie, czy wrócą.
Poproś klientów o zapisanie się do newslettera lub zarejestrowanie konta. To dobra okazja, aby zacieśnić stosunki i móc na przyszłość przesłać ofertę.

strona podziękowania z formularzem newsletter

Wszystkie te funkcje są do Twojej dyspozycji dzięki wysoce konfigurowalnej Stronie Podziękowania dostępnej jako moduł Magento.

Masz pytanie?

Po prostu napisz do nas, skorzystaj z formularza kontaktowego.
Z przyjemnością Ci pomożemy!