4 Dynamiczne sposoby na zaangażowanie kupujących w sklepie Magento

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Oceń jako pierwszy)
Loading...

Aby konkurować na dzisiejszym rynku, sprzedawcy muszą przewyższać  oczekiwania klienta. Dla wielu firm wzrost sprzedaży i współczynniki konwersji zależą od tego, jak dobrze organizacja angażuje się w działania i
rozpoznaje potrzeby klienta.

Zachowaj klientów, spersonalizowaną zawartością sklepu

Ponieważ technologia będzie szybko ewoluować, kolejne pięć lat będzie
okresem transformacji dla handlu. Eksplozja nowych kanałów i
zwiększony nacisk na dane klientów w połączeniu z rosnącymi wymaganiami klienta oraz personalizacji niezbędne będą  mechanizmy  samo-uczące się i sztuczna inteligencja. Czy Twoja firma będzie nadążać za tym procesem?

W tym przewodniku Magento odkryjesz przydatne informacje
jak angażować kupujących: od dostosowywania rekomendacji produktów i
badania zachowań kupujących na różnych urządzeniach, dowiesz się, jak sprzedaż na portalach społecznościowych kształtuje sposób, w jaki marki rozwijają zaufanie swoich klientów. Znajdziesz tu również wypróbowane i przetestowane przykłady marek, które wykorzystują te strategie, aby zaangażować obecnych klientów i przyciągnąć nowych.

1. Dostosuj rekomendacje produktów

Możesz wdrożyć spersonalizowane rekomendacje produktów na wielu stronach witryny, a każda z nich oferuje swoją własną korzyść. W zależności od konkretnych celów sklepu i zachowań klientów, zalecam stosowanie zaleceń tylko tam, gdzie są one najbardziej odpowiednie, aby uzyskać największy zwrot z inwestycji.

Dostarczanie właściwych produktów odpowiednim klientom jest podejściem wielowarstwowym. Oto cztery działania, które należy wdrożyć podczas personalizacji zakupów klientów:

Poznaj swoje produkty i ich wzajemne relacje. Analizuj atrybuty, w tym poziomy produktów, dane o marży i poziomy zapasów. Te informacje pomogą Ci określić, które produkty najczęściej są kupowane razem, lub które produkty kupują klienci po obejrzeniu określonego produktu.

Ustal profile klientów na podstawie zachowań podczas przeglądania oferty. Analiza zachowań klientów zapewnia bogaty profil danych unikalnych danych behawioralnych. Poznaj nawyki klientów, takie jak lokalizacja, ich indywidualne preferencje, historia zakupów i powiązania z markami produktów.

Optymalizuj sklep pod kątem większych przychodów. Analizuj dotychczasowe przychody z każdego produktu. Większa wartość przychodów będzie na produktach o wyższym prawdopodobieństwie zakupu – nawet jeśli inny produkt otrzyma więcej wyświetleń. Zapewni to wgląd w produkty, które pozwolą zmaksymalizować potencjalne przychody.

Wykorzystaj dane ze swojego sklepu Magento. Konieczne może być zbieranie danych z innych integracji i interfejsów API ze stosu e-commerce Twojego sklepu: z danych społecznościowych (w tym ocen i recenzji lub treści generowanych przez użytkowników) do danych przesyłanych do dostawców technologii, takich jak ESP. Dane te można wykorzystać do uzupełnienia standardowych zaleceń produktu, co może mieć znaczący wpływ na konwersję.

Poniżej znajdują się skuteczne przykłady wykorzystania rekomendacji produktu na kluczowych stronach sklepu internetowego, w oparciu o wyżej wymienione warstwy.

Strona główna

Popularny sklep z kosmetykami  OGALO, wyświetla kolekcję bestsellerów na swojej stronie głównej, by zachęcać do zaangażowania i AOV. Zalecenia na stronie głównej można dostosować, by wyświetlać najlepiej sprzedające się produkty odwiedzającym za pierwszym razem, elementy oparte na przeszłości przeglądania, aby przekonwertować niezdecydowanych klientów oraz elementy oparte na geolokalizacji użytkownika, aby promować produkty najbardziej odpowiednie dla lokalizacji kupującego.

Magento strona główna bestsellery
Magento strona główna bestsellery

Karta produktu

Wiodący sklep z produktami do produkcji kominków, VITCAS, oferuje wiele uzupełniających się produktów, które są podobne pod względem stylu i ceny, w oparciu o wybór produktu przez klienta.

Magento - produkty alternatywne
Magento – produkty alternatywne

Koszyk

OGALO oferuje także te uzupełniające się elementy podczas procesu sprzedaży – strategię, która pomaga prowadzić AOV zanim klient kliknie przycisk zakupu.

 

2. Przyjmij mobilny sposób myślenia

czytaj więcej…

3. Odwołaj się do kupujących z wciągającą treścią

czytaj więcej…

4. Angażuj się w prowadzenie reklamą społecznościowych

czytaj więcej…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Oceń jako pierwszy)
Loading...

Autor: Sylwester Kowal

Z zawodu i zamiłowania jestem programistą PHP. Od ponad 10 lat wdrażam sklepy internetowe Magento. Można stwierdzić, że odkąd poznałem ten system wszytko czym się zajmuje moja firma łączy się z Magento. - Wdrażamy sklepy Magento, - Tworzymy moduły Magento, - Integrujemy Magento z innymi systemami, - Serwisujemy sklepy Magento.